Feeds:
Posts
Comments

Archive for July 6th, 2009

ahmadinejad gajamoo

هـاله ی یک نور تویی
نـامی و مشهور تویی
چــراغ بـی نـور مـنـم
مــرد پر از شور تـویی

ناله ی پر سوز منم
خسته در این روز منم
خـورشید امروز تـویـی
آه درون ســـوز مـنـم

بت شـکن روز تـویی
محمود دلسوز تویی
غـریب و نـاسـاز منم
تــرانه و سـاز تـویـی

رئیـس دلـسـوز تـویی
مــرد دل افـــروز تـویی
گـجموی بی سـاز منم
جلوه ی هـر راز تـویی

پـیالـه ی زهـر مـنم
خراب این شهر منم
زلالـی نـهـر تـویـی
گمشده ی دهر منم

خیلی وقته تراوشات ذهنی خود را،آن هم به این سبک فقط برای خودم به رشته ی تحریر درمیارم و هیچوقت دوست نداشتم اون تراوشات واقعی و گاه غیر واقعی را در مجله خبری Gajamoo منتشر کنم  تا اینکه چند وقت پیش،تراوشی به این سبک از وبلاگ مرجان خانوم خوندم که باعث شد اینا رو منتشر کنم. امیدوارم از خواندنش لذت ببرید 😀

Read Full Post »

father day rooz pedar gajamoo

قبلن عرض کرده بودم از دوره ی ریاست هاشمی رفسنجانی در مقام رئیس جمهور بنده در پروژه های پتروشیمی، پالایشگاهی و نیروگاهی مشغول بکار و برعکس خیلیایی که با من و یا حتی چند سال بعد از من وارد پروژه های نفتی شدند و در پوزیشن های خیلی پایین تر الان خونه،ماشین و …….. دارند،چون عرضه ی دزدی کردن،نداشته و ندارم ،خانه بدوشم که خوشبختانه،تا به امروز صاحبخونه خوبی گیرم اومده و توی هر خونه ای چند سالی نشستم و شب قبل که جشن هر ساله ی میلاد امیرالمومنین ( ع ) در منزل استیجاری فعلیم که 5 سالیه توش سکونت دارم،برپا بود که جالبه بدونید هم صاحبخونه محترم به اتفاق همسر و سه فرزندانش و هم مهمونایی که به این جشن دعوت شده بودند جزو حامیان موسوی بودند که در این بین،یکی از محافظین مرحوم امام خمینی ( ره )، شهردار یکی از مناطق 22 گانه تهران ” اسم محفوظ ” ،معاون یکی از شهرداری ها و یک سری از دولتیان در رده های مختلف حضور داشتند و اعتراف می کنم در این جمع،حامیان احمدی نژاد کمتر بودند که خوشبختانه این جشن به خیر و خوشی تمام شد،اما بشنوید از حواشی آن :
1 – همسایه بغلی مون پسری خوش برخورد و دوست داشتنی به اسم حمیدرضا داره که با دو پسر صاحبخونه مون دوسته و……. که قبل از مراسم سراغشو گرفتم تا ببینم تو این جشن میاد یا نه،که پسر دوم صاحبخونه در جوابم گفت،وای اوی اگه اون بیاد که کار شما زاره و حمیدرضا از دشمان سرسخته احمدی نژاد و ………… که من بشوخی گفتم عزیزجان،تو نگران این قضیه نباش هر وقت شلوغ کرد فوری به حاج عمو میگم =)) که قیافه اش جور دیگری شد و گفت ده نشد،ده نشد،ده نشد =))
2 – حاج عمو از بزرگ خاندان و حامی پر و پا قرص احمدی نژاده که مرد مومن و ثروتمندیه
3 – بچه های خان عمو برخلاف پدر از حامیان موسویی بودند که در روز انتخابات علیرغم میل باطنی مادر،او را بزور پای صندوق بردند تا به موسوی رای بده که پس از دادن رای به فرزندان خود گفت،گر چه بزور شما به موسوی رای دادم اما امیدوارم این موسوی شما رای نیاره که پس انتخاب مجدد احمدی نژاد،نماز شکرانه بجای آورد.
4 – یکی دیگر از حامیان موسوی تعریف می کرد،پسر عموی خانم من که سرتیپ و محافظ احمدی نژاده تعریف می کرد زمستونا احمدی نژاد یک چپی دور صورتش می گرفت که شناخته نشود،سپس به من دستور می داد که بیا دو نفری بریم بین مردم تا ببینیم چه خبره و ………………
5 – نوه حاج عمو،که زن و بچه داره،چون بقیه فک و فامیلاش می دونست به احمدی نژاد رای دادم،چند تا فحش آبدار ” کلی،نه فردی ” به افراد رده بالای دولتی داد که با احترام برگشتم و به ایشون گفتم،هر سخنی جایی و هر نکته مکانی داره که ساکت شد.
6 – یکی دیگر از حامیان موسوی که مسئول انتخابات هم بوده،قسم خورد که در حوژه انتخاباتی اش هیچ تخلفی صورت نگرفت و متاسفانه یادم رفت،بپرسم،موسوی و احمدی نژاد هر کدام به چه میزان رای آوردند / انشاءالله سال دیگه =))
پ . ن میلاد امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب و روز پدر را به همه ی حامیان احمدی نژاد،موسوی،کروبی،رضایی و آن عده از اشخاصی که بیطرف بودند و رای ندادند،تبریک می گویم
عید و روز پدر مبارک

Read Full Post »

